23 Kasım 2019 Cumartesi

Sir-Dav - Üstüme Gelme şarkı sözleri 2018


Sir-Dav 'ın, 3 Adım Müzik etiketiyle yayınlanan "Üstüme Gelme" isimli tekli çalışması, video klibiyle netd müzik'te.

Söz: Sir-Dav
Düzenleme & Beat: Dirty Beatz
Yönetmen: Milo59

"Üstüme Gelme" şarkı sözleri ile

Toplan bu rap bide patlar tabanca click clack bang bide abra kadabra, bu dav anaconda ve sen beni Klona Šöyle bi tonla girerim iceri kafani duvara duvara bide bulani bulani bide kurali murali yok kumpasi kurani vura vura gelirim ve delerim o piyasani komadan alirim onu acik ve net.
Bi ileri iki geri zil takip oyna hip hop bu kanka yazili getir bana geliri gideri atari yaparim aga sana borulari taka taka gelirim vede tararim o śehrini bam bam bam bura daha kaygan lan banyondan bide bos yapma gel sana en güzelini sunarim flowlarlardan. Ellinde patlar bu bu bu bura mayinli tarla bu bu bu hadi kaldirin elleri yo yo yo kafam tamam yakin zaman acil kapan kansa kan cantadan para verin hadi aksin gelsin bize hakkimiz olan o borsadan borc vere biliriz sonradan.

Üstüme üstüme gelme
Gittim yolda dikenler
Yanlisi dogru sananlar
Sus vede gercegi izle. 2x

Kafana gözüne SIK kapali gözünü kirp göz göze gel vede kapiyi kapatip cik cik cik savasa yakin yakina bakin uzlasmam hepsini yakin.
Akari kokari yok bildigin gibi girdigin gibi cikamasin emin ol bak bak caylak tutmiyor kaynak śehrine gelirim ve shut da fuck up.
Suratina uztura jilet bicak yapiyorsun deniyorsun olmuyo birak yada yapilani yargila bos yere usta dediklerin yanimda cirak, kiyak isler gibi gözüküyor ama sanmaki gercek o kolpanin hali hepsi yalan denedi kac kere ras gitmedi isi tutmadi plan.
Yukari yukari cik kirk takla atman gerekiyor dikka kanka la bide banada gelip sormasi yokmu nekadar para var abi bankanda?
Fiyatini söyle bi hesabini kes sesini bi kes ediyomu pes hadi söyle bi geriye vites gerisine rest cekerim gel test et bizi bekletmem sizi!

Üstüme üstüme gelme
Gittim yolda dikenler
Yanlisi dogru sananlar
Sus vede gercegi izle. 2x

netd müzik'te bu ay http://bit.ly/nd-buay
Yeni Hit Şarkılar http://bit.ly/nd-hit
Türkçe Pop http://bit.ly/nd-turkcepop
Türkçe Rap http://bit.ly/nd-turkcerap

Facebook http://bit.ly/nd-f
Twitter http://bit.ly/nd-tw
Instagram http://bit.ly/nd-ins
YouTube http://bit.ly/nd-yt

Share This
Previous Post
Next Post

Pellentesque vitae lectus in mauris sollicitudin ornare sit amet eget ligula. Donec pharetra, arcu eu consectetur semper, est nulla sodales risus, vel efficitur orci justo quis tellus. Phasellus sit amet est pharetra

0 yorum: